Kalbimm
[bilinmeyen] hava denediniz mi
deleted2310
[bilinmeyen] onu diyorum bende yazmasınlar demiyorum belki bir gün bende yazarım bilemem 🤷🏼♀️ Ama onlar ilgilerini çekiyor maalesef insanların
ayis
[bilinmeyen] Öncelikle çok çok geçmiş olsun Rabbim hayırlı şifa versin yavrunuza ..Bu konudada çok haklısınız ben elimden geldikçe biraz bilgim olan konularda yardımcı olmaya yazmaya çalışıyorum ama ben bi post açtığımda en fazla üç kişi yorum yapar gerçekten üzücü.. 😟
Boncugum
[bilinmeyen] kesinlikşe katılıyprum sana gereksiz saçma salak postlara 200 yorum yaparlar biley söyleyen olunca da sanane derler amacını burası çoktan aşmış
[silindi]
[bilinmeyen] öncelikle gecmis olsun, ne yazik ki cok haklisin, o kadar cok sacma sapan basliklar varki onemli, gercekten ihtiyaci olan annelerin yazdiklarini goremiyoruz. Buyuk bir cogunluk bu basliklara ragbet gosterdigi icin onemli yazilar kaybolup gidiyor
Boncugum
habibe_omerasaf sürekli taciz etmen lazım bi 8 10 tane mail at görürler belki onlarda postlarda hezip geyik yaptıkları için görmüyorlardır
habibe_omerasaf
Boncugum deneyelim bakalım 🤦♀️
Hifa
[bilinmeyen] gereksiz postlar yüzünden görülmemiş olabilir şahsen ben görmedim mesela
Hifa
[bilinmeyen] çok geçmiş olsun günlük sakızı deneyebilirsin bence. Aktardan alıp bir tavaya yarım avuç kadar koy. Kısık ateşte erimeye bırakıyorsun. Çam sakızına benzer bir koku vermeye başlayınva üzerine bir sırt havlusu koy. Havlu dumanı iyice içine çekince bebeğinin sırtına koy. O şekilde uyusun. Bir hafta yap canım öksürüğe ateşe bronşit astım gibi hastalıklara faydası var. Ben yaptım büyük kızıma ve küçük bebeğime. Şifa bulduk çk şükür. Günde bir kez ister gündüz uykusundan önce ister gece uykusundan önce yap. Günde Bir kez yapman yeterli canım. Rabbim şifa versin
habibe_omerasaf
[bilinmeyen] ne saçmalık yahu!
Thesra
[bilinmeyen]
Yeni gördük daha rica ederim ne demek😊😊
Harika3535
[bilinmeyen] canım çok geçmiş olsun bu hastalık bu ay herkeste var peşimizi bırakmadı 3 aylık bebeğim ateşlendi burun akıntısı gözü kızardı küçüldü gece acile götürdük yılbaşı gecesi enfeksiyon dediler kendi doktorum şehir dışındaydı bir bir denilenleri tahlilleri söyledim sadece idrar testi yaptılar antibiyotik ateş düşürücü fitil verdiler doktorum kan testi al dedi acildeki doktor kan testine gerek yok ateşi olan çocukta enfeksiyon 100 de 100 vardır dediler kendi doktorumda görmeden birşey diyemem tatil bitsin gel dedi 3 gün kullandım antibiyotik kendi doktorum kan testi yaptırdı karaciğer enzimleri yükselmiş hemen bırak dedi yani offf o kadar zor ki herşey ALLAHIM şifa versin tüm çocuklarımıza evet çok haklısın rota virüsü yada emzirmekle ilgili kaç post açtım kimse cevap vermedi annelerimiz eğlenecek tabi ki ama kimsenin kalbini kırarak yada kimsenin hakkını girerek değil çok sıkıcı oldu burası tartışmamak elde değil acil bir soru soruyoruz cevap yazan yok ama heryerde ahkam kesen çok Umarım bi düzenleme gelir bende artık acil birşey olmazsa pek girmiyorum tekrardan geçmiş olsun ihmal etme tek doktor da da kalma canım
DuyguYldz
[bilinmeyen] canım çok geçmiş olsun sağlıcakla inşallah kucağına alirsin inşallah
snglbzkrt
[bilinmeyen] iyi çok şükür toparladı keyfi yerinde
Zumrahilal
[bilinmeyen] çok geçmiş olsun canım rabbim şifa versin inşallah
Glin89
[bilinmeyen] geçmiş olsun canım çok güçlü virüs dolaşıomuş doktorum öle söledi kalabalıga cıkartma dedi ama ben grip oldum bebeğime gecmez inşşhh cok dikkat etmek lazım ıhlamur limon içiorum
Deletedmom0086
[bilinmeyen] Yapma ya😞 Bizim ki ilk denemelerde reddetti ama ilk zamanlar çok normal zorlamadım tadını alsın yeterki dedim. Sonra sonra yemeye başladı. Ama mesela 2 saat sonra yemek saatiyse ben biraz o saati uzattım ve iyice acıkmasını bekledim. Biraz verdim reddetti diyelim sevdiği yiyeceği vermedim bekledim baktı ki başka yemek yok mecbur kaldı bi yerde öyle öyle alıştı çok şükür. Ama şimdilerde hiç yemiyor hasta diye😞 Yemekten soğumasın diye bişey yapmak istemiyorum çaresizce ne yerse onu veriyorum iyileşsin yine başlıcak direnmeler😞
sanikosan
[bilinmeyen] alerji falan mı acaba dicem ama...
Ennur
[bilinmeyen]
Benim arkadışımın kızıda atlatamamıştı ilaçlara rağmen defne yaprağı kaynatıp içirmişti büyüktü geçmiş olsun benim oğlumda 5 aylık 2 kere öksürük den antibiyotik kullandı biz çok küçük olduğumuz için bitkisel bişey kullanamadık bebeklerin hasta olması çok zor ve yıpratıcı geçmiş olsun tekrar 🤲🏼
Deletedmom0086
[bilinmeyen] Benim ki 9 aylık canım. İmkanlarım kısıtlı 1 yaş üstü olsa belki en azından dediğin gibi ballı ıhlamur süt filan verirdim 😞 Benim ki 10 gündür gece 5 lere kadar uyuyor uyanıyor 3 saat uykuyla duruyorum hergün. Korkuyorum yığılıp kalcam diye😞