Erencinarinannesi esmaamine 10-10.5 arası kilosu bence gayet normal zaten bugünler de hiç bişe yemiyor ama gerçekten hiç bişe yemiyor
esmaamine Mommy_ evrt hareketli persentilde ortalamann altında aslında azda olsa kilo almaya devam etse kilosunu takmayacagm
Mommy_ esmaamine Cevizi robotta çekip pekmezle karıştırıp vermeyi deneyebilirsiniz. Benim oğlumun iştahını açıyor biraz belki sizde de etkili olur.
esmaamine Yigitkubraa diğer öğünlerinz nasıl mama içiyormu nekadar içiyor ? bizim diğeröğünler az galiba
Yigitkubraa esmaamine sabah uyaniyor bu desigi kahvalti ilk uykuya yatmadan once 150 cc mama .uyaniyor oglen muhalebi yapiyorum ikinci uykuya gecerken yin150 cc mama.. uyaniyor yemek yediriyoru ama kucuk kase kadar tam bitirmiyor bile mesela bugun minik kofteli patatesli sulu yemk yaptm onu yedi yatarken tekrar 150 cc mama verdm ..gecede 1 kere 150 veriyoruz bubkadar .ara ogun gunduzleri bir kere meyce veriyorum
esmaamine Yigitkubraa mesela benm kızım bugun oğlen tarhana corbası içti küçük cam kasede akşam makarna köfte yine cam kase kadar. yatmadan yine küçük cam kase muhallebi yedi 3 kez 120 şer cc mama içti. gecede 1 kez mama içer. ek gıdayı iştahlı yemiyr ama yedirmeye calışıyrm. sizce azmı 🤷🏻♀️
Yigitkubraa esmaamine mamayi az iciyomus ama ek gidayi bence iyi yiyor zaten mideleri o cam kase kadar ☺️
BalOglum-45 Sicaklardan sanirim benim oglum da corba, yemek yemek istemiyor kahvaltiyi iyi yapiyor. Sizler neler veriyorsunz ögle ve aksam yemeklernde anneler? Alternatif ariyrm ama bulamiyorum
esmaamine BalOglum-45 nekadar yiyor öğlen ve akşam porsiyon olarak ? köfte patates yeşil fasulyenn iç tanesi suyu ,makarna , tarhana havuç şehriye çorbasından, köy tavuğuyla çorba yaparm, erişte falan ama küçük kasetle yiyor
Erencinarinannesi esmaamine akşamları uyumadan önce Formül devam sütü ve hipp 5 tahıllı ile muhallebi yapın o biraz işe yarıyor
BalOglum-45 Bugün cok guzel kahvaltsini yedi. Öglen kiymali makarna ve yogurt yemedi. Aksam sevdgi muhallebiden yaptm yne yemedi. Beni emiyor sadece
Sophie8 esmaamine boyu da mı uzamıyor? Gayet iyi yemiş maşallah. İştahsız değilse az diye düşünmeyin mide kapasitesi zaten ne kadar ki
Sophie8 Boyu uzuyorsa kaygılanmayın demek ki boya gidiyor aldığı kilo. Bu aylarda kilo alımı düşer zaten önemli olan vermemesi
Yigitkubraa Sophie8 oyy bizimki sırik fasulye gibi zatenbuzun dogdu durmadan uzuyor bacaklar da cırpı .. benle beraber 2 kuzen daha digurdu onlar tosbalak masallah ☺️