Yigitkubraa maşallah ne güzel sizinki de uzunmuş. Uzun olması tombalak olmasından daha sağlıklı üzmeyin kendinizi yapısı böyle demek ki. Brnim kızımda kilosu az boyu uzun çok şükür sağlığı yerinde. Bazen tüm gün kahvaltıyla duruyor sadece emiyor saat başı yemek yedirmeyi deniyorum yerse yemezse canı sağolsun.
Bir yazıda okumuştum yemeğin başlarında sorun çıkartmıyor ama sonlara doğru yemek istemiyorsa mutlaka kapasitesini zorluyorsunuzdur diye.