Melismise Bebus yok çünkü o ilac önce bi sancı yapıyo gazı falan topluyoo sonra rahatlatıyo o yızden sabah versen akdam rahat bi uyku ceker bide ek bir damla vermedimi
Melismise Bebus bende senin gibi etraftan duydugumla aldım baktım cok aglıyo bıraktım sonra doktora gidince oda verdi ilaçı bende söyledim ona ek bir damla daha verdi bu ilaç gaxı bir yerde topluyormuş digeride dışarıya cıkarmasında yardım ediyormuşş
Bebus Melismise hadi ya demek o yüzden ağlıyodu gazı bi yerde topladığı için . Bende sab simplex aldım günde iki defa veriyorum 4 defa da damla çabuk biter . İyi geldi yani bide önceden biogaiayi soğuk veriyodum şimdi oda ısısına gelince verdim
Alparslan-mom Bebus gaz icin hic bir sey kullanmadım. Sadece d vit kullanıyorum ek hic bir sey kullanmadim. Kendi kendine ogrendi gaz cikarmayi
Melismise Bebus ondandır rahatlar artık bol bol pırtlar popişi 😂😂 biogai dolaba koymuyn mu ben sürekli dolaba koyuyorum koymamammı gerekiyor
Arifasaf3807 hande_k bana da aynısını dedi doktor biogaya bağırsakları düzeltiyor o gaz damlası değil o yüzden yanında sap simplex de verdi ikisini kullanınca rahat ediyor
Bebus Melismise aynen ya 😂çok şükür iyi geldi yazık sadece biogaiayla çıkaramıyodu gazını alttan Koyuyorum canm normalde dolapta ama vermeden önce çıkarıyorum biraz ılısın ki karnını ağrıtmasın soğuk . Eczacı öyle yap dedi
Myasmin Bebus benim bebeğimde de aynı etkiyi yaptı bıraktıktan rahatladı yavrum, meğer yaramıyormuş biogaia
Bebus Myasmin canım bende sadece biogaia yeterli sanıyodum ama yeterli değilmiş biogaia bağırsak florasını düzenliyo yanında gaz damlasıda kullanmak lazımmış
Melismise Bebus ben de ole yapayım vala sabah 8 de veriyomm uyusun diye ama bu günlerde bize uyku yokk
bizimgofret Berfin988 ben de hem doktorumun hem de kendi okuduğum prospektüsü söylüyordum. Eczacının bir bildiği yok demiyorum ki🤗
ipeku Bebus benm bebekte ayni canm nurseymi ne ondsn aldm kusms yapti bizde korktum biraktm smdi biogaia ve aguline gaz surubu siparis ettim ins onlar iui gelir
Bebus ipeku canım her damla her bebeğe iyi gelmiyo doktor da dedi dene hangisi iyi geliyosa kullanmaya devam et bize şuan sab simplex iyi geldi
Melismise Bebus bilmiyorum ki canım uyutuyom 5 dk gecmiyo uyanıyoo sonra sanki saatlerce uyumuş gibi uyumuyo