Bebus bayindir ankara hastanesi pediatri alerji profesörü dr Fehim beye götürdüm oğlumu. Hic bir probiyotik gaz sancisina fayda etmiyor dedi ve çeşitli kabul gormus makaleler gosterdi. Bagirsak hastalığı olup amwliyat olanlarda bile gözlemlenen bir yarari yoktur diye makaleler var tip dunyasinda. Boşuna vermeyin ama siz bilirsiniz dedi. Ve sadece 2 gun kullanmistim. Vermeyi biraktim. Oglum kendi kendine gaz cikartmayi öğrendi bile 3 ay 2 gunluk..