Biogia gaz ilacı değil probiyotik… içinde bağırsak florasını oluşturan yararlı bakteriler var. Doktorlar bebeklerin bağırsak florasının gelişebilmesi için bu damlayı veriyor.
Açılmadan buzdolabında açıldıktan sonra oda sıcaklığında saklanması gerekiyor. 4 hafta sonunda atılması gerek.
Bende bebeğime kullanıyorum. Metsille beraber devam ediyorum. Gaz sancılarımız eskiye göre düzeldi diyebilirim.