Kızlar merhaba bebeğim 21 günlük 3 gündür biogaia kullanıyorum . Kullandıktan 4 5 saat sonra bebeğim ağlama krizine giriyo ara ara neden böyle oluyo bilmiyorum damlaya başladığımdan beri öyle . Acaba yanlışmı kullanıyorum hergün saat 3 te 5 damla veriyorum . Damla sürekli buzdolabında ama neden böyle oluyo anlamıyorum lütfen yardım edin