Kızlar banada kuzenim biogaiayı önerdi daha 4 günlüktük doktora sordum şuan gaz olmaz ama öncesinde de kullanabilirsin dedi bende aldım kullanıyorum ama bebeğim 2 gündür inanılmaz karın ağrısı çekiyo gazını kakasını yapamıyo ıkınıyo kıpkırmızı oluyo , hiç aklıma biogaiaya gelmemişti şimdi yorumları okuyunca acaba ondan mı dedim, ama dün doktora söyleşme biogaiayı 1 hafta kullan devam ederse yanına nurse harveys verelim dedi 😢 bende bu konuyla ilgili başlık açmıştım lütfen yardımcı olun