Alparslan-mom merhaba, ufak tefek yemek önerilerim;
Magnum vegan dondurma cıkarmış tadı çok çok güzel. Etinin kakaolu bisküvisinde yumurta ve süt yok. Fiskobirliğin fındık ezmesinde de süt ürünleri yok. Fomilkin vegan sütlerini alıyorum ve onlarla Puding yapıyorum. Hazır toz tavukgöğsü ve sakızlı muhallebide de süt yok. henüz denemedim ama vegan sütle onları da deneyeceğim en kısa zamanda. Oğlum kolik ve kucak bagımlısı hazırla çözmeye çalışıyorum işi😋 eğer vaktim varsa da kurabiye yapıyorum;
1,5 sb un
1 sb çekilmiş fındık
1 çb sıvıyag
2 yk kakao - bazı kakaolarda laktoz varmış etiketini okumak lazım, pakmayada ve Migros markada yok
1 çb pudra şekeri (tarifte 1 sb ama ben çok tatlı sevmiyorum)
karıştır yuvarla 180 derece fırında 13 dk pişir
diyetisyene gitmenizde tabi ki fayda olabilir. Ben gitmedim. Vücut kalsiyum alamayınca şaşıyor. Kalsiyum takviyesi kullanıyorum.
belirtilerin geçmesi 3 haftayı buluyor. Kakada mukus ise ek gıdayla azalıyor.