Alparslan-mom calcimax kullanıyorum ama haftaya kontrolümüz var değişiklik isteyeceğim, çok midemi bulandırıyor. Asitli içeceklerden nefret ederim. Tadı bi çeşit fanta gibi.
3 yaşından önce alerji testleri yanıltıcı sonuç verebildiği için gittiğim 4 doktordan 3 ü önermedi( 2 alerji doktoru, 1 çocuk doktoru, 1 de gastroentoloji uzmanı) Ek gıda ile beraber deneme yanılmaya başladık.
alerji doktoruna giderseniz eğer çok dikkatli seçmenizi öneririm. Bir çok doktor durumu detaylı incelemeden katı diyet veriyor. Bu diyet kısa vadede anneye uzun vadede bebeğe zararlı. Her bebeğin katı diyete ihtiyacı olduğuna ben artık inanmıyorum.