Uras-2020 Aryemus_3 bizde bugün aşı olduk gündüz ateşi olmadı ama bir saat önce hafif bir ateşi vardı
Aryemus_3 Uras-2020 sizde durumlar ne biz sabaha kadar uyumadık 37 üzeriydi genelde atesi uykuya geçemiyordu uykusunda inliyordu yavrum
D_L nicu zeytinyağı içeriyor içerisinde kusura bakmayın karıştırıyorsunuz sanırım bir Eczacı çalışanı olarak ☺️
Ata0905 Aryemus_3 uzerinde öyle yazıyor ama bebeklere damla seklinde kullanıldığı için veriyor doktorlar.
Uras-2020 Aryemus_3 bizdede aynı huzursuz hafif ateşi var.uykusy var bir türlü dalamıyor.birde vegaferon vermişlerdi dün verdim bugün vermedim yazılanları okuyunca kararsız kaldım.neyapsam bilemedim.sanki gazı var gibi kıvranıyor
Aryemus_3 Uras-2020 bu ateş sırasında onu hiç vermem bununla baş edemiyorum bide iyi şeyler yazmıyorlar kimse memnun kalmamış sidefer alacam
Uras-2020 Bende tanıdığım bir doktoru aradım kan ilaçlarının hepsi öyle dedi ferrum yazarız dedi bende sidefer yada ferrumu alıcam.çocuğunuz emiyor mu mama mı yiyor ben kilo aldıran bir mama bulamadım bir çok mama denedim gaz yaptı siz ne kullanıyorsunuz
Wolverine Sidefer kullanıyorum bebeğime. Paraben kan damlasının içinde çok çok düşük bir oranda var vegaferonda yanı yok denecek kadar az aslinda ki tukettigimiz tüm ambalajli gıdalarda mevcut. Ama tabiki bile isteye insan çocuğuna vermek istemiyor sizi anliyorm. Sidefer öneriyorum.
Esra2745 esra0474 Koruyabildiğimiz kadar korumak lazım.Kaçanlar için yapabilecek bir şey yok ama kan damlası konusunda alternatif varken de ne bileyim.Ben kullanmayanlardanım.Fermix +2 veriyorum(paraben yok,sofra şekeri yok,kabızlık yok,dişte leke yok)
D_L [url=https://hizliresim.com/XSGnIq][img]https://i.hizliresim.com/XSGnIq.jpg[/img][/url] nicu bizimki zeytin yağlı yani illa bizde mi gösterelim 😂