Poncik38 Aryemus_3 4aylık. Ama genelde cogu bunu kullanıyor. Yan etkisi flnda yok. Veya bestiron da iyi
Aryemus_3 Poncik38 teşekkür ederim cevapladığınız için dr ve hemşire kilo başına bir damla olacak şekilde dedi
Aryemus_3 Poncik38 vegaferonu sağlık ocağı verdi hemşire kilo başına dedi sideferi de dr sordum o önerdi oda kilo başına dedi ver ama eczacı 4-11demis kafam iyice karıştı
Mirzabulutt Aryemus_3 ben sen kullanmadım bebeğim de sevmedi kustu zaten doktorumuz sidefer önerdi severek içiyor kokusu filan da süt gibi zaten. Kullanımı da çok kolay
Balpamuk Aryemus_3 çok fazla kabız yaptığını duydum sağlık ocağı verdi ama ben kullanmadım doktorumuz sidefer kan ilacını verdi kullanıyoruz memnunum
Ozanasafinannesi Aryemus_3 canım bende verdim onu ama çocuğumu mahvetti aglamaktan helak oldu parabenden kaynakliydi galiba sonfa doktora anlattık bizim gibi çok fazla şikayetle gelen olmuş biz şimdi sidefer damla kullaniyoruz
Aryemus_3 Ozanasafinannesi Ayy yavrucaklar yaa anlamadığım sağlık bakanlığı minnaklara paraben olan ilaçları neden verir