D_L gösterin tabii ki ne var ki bunda🙄 içerik yenilemesi yapmışlar demek ki. Ben yenidoğan hemşireliği yaptığım sıralarda almıştım 1 seneyi geçti eski içerikte görüldüğü üzere yazmıyor. Verdiğiniz alaycı cevap için teşekkürler. Eczaneye gelen hastalara da bu şekilde cevap vermeyin bazen hiç afları olmuyor, naçizane tavsiyem🍀