Bizde aynı zamanda aynı sıkıntıyı yaşadık. Şimdi çok nadir mama veriyorum. Bı kutu mama 20 günde falan bitiyor. Çocuğunu aç bırakma elbet ama emzirmektende vazgeçme. Mamayida becerebilirsen emzirme sondasiyla ver ki meme reddi yaşama derim. Tabi yine siz karar verin en iyisini çocuğunuz için siz bilirsiniZ