Elif-Liya oncelikle yeni bebeginiz saglikla gelsin insallah🙏🏻 170gr bir tik az olmus ama 4.ay buyume ataklari sebebiyle en zorlu aylardan. Kilo alimi hep az oluyor. Belki gece uykusunden once biraz mama takviyesi yapabilirsiniz ama mumkunse kasikla verinki biberona alismasin. Mama hipp organik oneriliyor. Sma veya aptamil de iyiymis. Ek gida icin 6ay oncesi kilosu cok yuksek, midesi buyuk hareketli bebeklere oneriliyor. Bizim bebislerimize iyilik olmaz bence😔 eminim doktor da vermeyecektir ebeyi dinlemeyin derim