Sebebini tam bilmiyorum ama 4.ayın öyle bir sorunu var burda da daha önce çok gördüm 4.ayda kilo alımı bir anda azalıyor benim oğlum da o ay 300gr almıştı sonrasında düzeldi tabi eskisi gibi 1000gr almadı ama ayına göre normal ilerledi tavsiyem mamaya başlamadan 1 ay daha bekleyin zaten 6.ayda ek gıdaya başlayacaksınız