Merve2344 yaa anne sütü ve mama varken ne düştünüz bu ek gıdanın peşine ya. Size söylim mi çok güzel yiyen kızım şuan 11aylık iştahsızlık başladı ve ağzına lokma sürmüyor emmekten başka. Tabi ek gıda oranı arttığı için eskisi gibi sütüm yok doyurucu. Çocuğunuzu 6ay anne sütü veya mamayla besleyin zaten yiyecek yemek merak etmeyin.