Merve2344 Hollanda da 4 aylıkken başlatıyorlar ek gıdaya ama öyle koca kaşıkla vermiyorsun çay kaşığıyla veriyorsun 1 ay hepsini 3 gün kuralıyla yiyor 5 aylıkken de o tatırdığın şeyleri birbirine karıştırmaya başlıyorsun 6 aylıktan itibaren de ne kadar yerse o kadar veriyorsun