Seherronya Şart değil tabi ama rengarenk model model görünce heveslenerek aldım kızıma😌 6.ayında içirmeyi denedim hiç sevmedi mecbur kaldırdım kullanmadım bardakla vermeye başladım ama üzülüyordum boşa almışım diye,7,5 aylık olunca bir daha denemeye başladım artık öğrendi susamışsa içiyor.O içtikçe ben mutlu oluyorum o da suluğunu tanıyor artık kulplarından tutuyor ve görünce emziği atıp hemen ağzını açıyor susamışsa💜 O yüzden bence kendisine özel bişey olsun hem çantaya koyuyorum gittiğim heryere götürüyorum yanımda.Ben suluk şeklinde olanlardan almıştım markası NUK,memnunum tavsiye ederim.Tabi birçok çeşit var insanın kafası karışıyor🤷🏻♀️ Senin prenses büyükmüş pipetli olanları da sever belki😌