Sanırım neredeyse bütün anneler kullanıyor bu alıştırma bardaklarını . Benim kız 11 aylık olucak bir kaç güne ben biberonda veriyom suyu . İlla ki almak lazım mı alıştırma bardağı . Ve alacaksam hangisini almalıyım pipetlilerde var bide normal olanlar var sanırım. Sizler hangisini kullandınız. Bu cahil anneye bir yardııııım 😂🥰🥰🥰