Seherronya tabiki olmazsa olmaz degil ama bence faydası var. Ben de 9. Aydan itibaren pipetli olanlardan kullandim normal bardak da kullandim. Ama pipetli olandan gun boyu icirince gun icinde bebegin ne kadar su içtiğini gorebiliyorsun. Boylece bebegini sussuz birakma ihtimalin kalmıyor 🤗