Nureylul kızamık aşısından 4 gün sonra bebeğim bir anda sabah kustu ve aldım ikindi vakti gibi hastaneye götürdüm idrar için beklerken hiç ateşe dair belirtisi bile yokken bi anda atesi 40 derece oldu ve havale geçirdi ayn gece üst üste 3 defa hemde. 41 dereceden bahsediyorsunuz Allah aşkına hastane hastane gezin ama evde beklemeyin lütfen. Yüreğim ağzıma geldi siz böyle söyleyince. En ufak ateşte düşüremediysem hastaneye koşarım ki evde havale geçirse müdahale edemem Allah muhafaza ama orda solunum cihazı takıp ilaçla nöbet durdururlar diye. Allah kimseye yasatmasın. İnşaAllah böyle birsey başınıza gelmez ama dikkat edin lütfen