Nureylul büyük ihtimalle 6. Hastalık geçirmş bebeğiniz.bizdede olmştu ateşi 3 gün sürdü sürekli 39-40 arası gidip geldi. Kaç tane doktora gtürdüm hep aynı şeyi söylediler antibiyotik kullandk o şekilde düşmüştü. Sonra vücudnda döküntüler başladı 1-2 günde onun huzursuzluğu vardı. Sonra çok şkür bi sıkıntımız kalmadı. Sizede geçmiş olsun rabbim hepimizin evlatlarını korusun🙏💫