3 gün olayı doğru. 3 günden sonra ateş düşmüyorsa hastalık ihtimali üzerinde duruyorlar. Yıkarken kafasını ıslatmayın üşütür bu sefer de. Bir de yorumlara bakamadım ama eğer düşürülebilir ateşse yani bazen artıp bazen düşüyorsa sorun yok demektir, vücut savaşmayı öğreniyor. Bize böyle söylemişti doktorumuz. Çok geçmiş olsun