Full O 40 bitsin, 3 ay geçsin, 6 ay geçsin laflarını birer seviye gibi düşünün. Her bir ilerleme de, bir adım daha bebek büyürken anne de büyüyor.
Yeni anne olduğunuz ilk 5 günlük halinizi hatırlayın.Şuan öyle misiniz? Hayır. Bir çok şeyini anlıyorsunuz. Her biri bir adım tecrübe. Annelik oyununda level atlamaca 😊
Öyle her şey cicoş olacak diye 6 ay 10 ay gibi şeyleri beklemeyin.
Gerçek şu, şuan yaşadığınız bir zorluk 2-3 ay sonra geçmiş olacak.O zorluk geçecek. Yerine başka şey gelecek.Çünkü insan yavrusu büyütüyoruz.
Sarılığı biter,gaz başlar,gaz biter,ek gıda,ek gıda ile diş, emekledi tay duydu gözü yarılmasın çeneyi çarpmasın derken yürür…fizyolojik zorluklara sonra psikolojik zorluklar eklenir mesela anneden ayrılma korkusu gibi. Bi bakmışsın 1 yaş olmuş, gazıydı çişiydi dediğin günleri unutur hangi çorbayı içse o gün hangi oyunu oynasanızlar başlar.
Oğlum 21 aylık, gündem noktamız son 1 hafta içerisinde ben ameliyat olmadan memeyle günde 1 defa buluştuğu aşkla ağlamadan vedalaşmak + bana küsmeden benim onu hep sevdiğimi bilmesi holalay 🥳
Benimde gözümde tuvalet eğitimi büyüyor abov şeklindeyim önümüzdeki yaza.Bir de kardeş geliyor 😂
Yani güzel anne, hepsi geçicek bi yerden sonra uyumadığı ya da yemediği bir şeyi takmayıp sarılıp olsun diyeceksin. İnan ki oluyor inan ki hepsi geçiyor geçicek. Ben geçmeyeni görmedim ♥️
53 yaşındaki annem de beni ve torunu düşünüyor.
Ah analık 🤱🏻
Yalnız değilsin, yalnız değilsiniz.
Hepimiz çeşit çeşit zorluklar yaşıyoruz.Geriye dönün bakın.
Dün neler zordu? Atlattınız geçirdiniz akşam da oldu sabah da oldu.
Yarın da geçecek inanın.