Siyahbeyazl RundownMom ayni ayni😢 6,5 /7 aylikken basladi, suan 13 aylik ve hala uyumuyor.. suan hala yanimda oturmus agliyor sabah 5,30 da uyandi ve daha uyumadi
Meralvedatazer RundownMom benim oğlumda memeyle uykuya dalıyor ama illa rahatsızlık için kullanılmıyorki fitil bebekleri rahatlatıyor uykuya rahat geçmelerini de sağlıyor aynı zamanda kuzenimin bebeği kolik mesela kullanıyor çok rahatladığını söylüyor
RundownMom Meralvedatazer öyle ama bu sefer hergün vermem gerekir. Bir günlük bir şey değil maalesef içinde bulunduğumuz durum☹️
RundownMom Full ay yalan ya. Hele 40 muhabbeti külliyen yalan. Burda bazen soruyolar 40 tan sonra düzelir diyorlar doğru mu diye? Valla moralleri bozulmasın diye bişey demiyorum ama içimden bekle düzelir diyorum yani🤦🏻♀️
Erva-mm RundownMom bende öyleydim sadece koları hareket etmesin diye kundak gibi yaptım ayakları rahat ayetel kürsüyü açtım bizim yatağa yatırdım 3 saat çaldı kapatmadım acıktı hemen emzirip aynı işlem 2 haftadır böyleyiz 5 ay 20gunluyuz
RundownMom Erva-mm kundak oldum olası sevmedi. Bu sefer kollarını kurtarmaya çalışırken uyandırıyordu kendini. Biz de elektrik süpürgesi açıyoruz. Çok mecbur kaldığımda artık memeyle birlikte elektrik süpürgesi açıyorum ama aslında kendi ayağıma sıkıyorum. Uykuya geçmesi için Birden çok şeye bağımlı hale geliyor çünkü bu sefer de.
RundownMom Deletedmom5 bilmiyorumki olabilir. İnternetteki hesaplamalar bende uymadığı için pek hesaplamıyorum. Sizde kitap varsa bakabilirseniz sevinirim. Doğması gereken tarih gerekiyor sanırım. Doğduğu tarih 17 ocak. Doğması gereken tarih 20 ocak.
Deletedmom5 RundownMom bebeğiniz 26 haftalık ve evet atak haftası, 26. Harika hafta, ilişkiler dünyası diye geçiyor kitapta. çok uzun bir konu, kitabı alıp okumak sizin için çok iyi olur çünkü bazı şeylerin geçici olduğunu bilmek, pencereye onların gözünden bakmak rahatlatıyor 🥂 ben ön Bilgi niyetine ilk dört sayfayı çektim size
Meralvedatazer RundownMom doğru canım haklısın bende artık çok yorulduğumu hissediyorum fiziken ve ruhen çok yıpratıcı
Erva-mm RundownMom ayet-el kürsüyü ac canım baya yüksek sesle yatağa yatrcdokunma biraz ne yapıcı kendi gcebiliyrsa bundan sonra öyle yp Hmm ki kendi gciyo
Bilgiliannem RundownMom öncelikle hiç üzülmeyin.benim oğlum sadece 30dk uyurdu ve uyanirdi.gece de sürekli uyanirdi.ne gunduz ne de gece uyumazdi.bitmis durumdaydım aynı sizin gibi.uyku egitiminden sonra benim için tam bir dönüm noktası oldu.ilk gün tam iki saat uyudu.inanamadim nefesini bile kontrol ettim.uyudu ama😊.hayatımız artık değişti diş hastalikta biraz uykular kısalır gibi oluyor iyileşince geçiyor uykular duzeliyor.insalah size de faydası olur eğitimin.
RundownMom Bilgiliannem inşallah. Uyku eğitimini kendiniz mi verdiniz peki yoksa uzmandan yardım mı aldınız?
almilla RundownMom sizin kadar olmasa da bende uykuda çok sorunlar yaşıyorum.Allah yardımcınız olsun . Sinirleri çok yıpratan bir durum uykusuzluk. Emzik kullansanız memeden hemen sonra öyle yatırsanız ?
RundownMom almilla Amin sağolun. Evet onu yapıyorum. Ama emziğe de pek düşkün değil. Bir süre sonra bırakıyor ağzından. Kokumu falan arıyor sanırım daha çok.
Zeynep2304 demir1717 mükemmel özetlemişsin anlatmışsın biri bitiyor biri başlıyor ama rabbim geçmeyen dertler vermesin yavrularımızı korusun ki ben kolik bir kızın annesiyim 6 ay neler çektim asla bitmez diyordum kızım şimdi 20 aylık geçti gitti ama sonrasında ek gıda emekleme yürüme diş büyüme sendromları bitmiyor uyku düzeni desen çok değişken canları sağolsun rabbim annelere sabır güç versin
Yigitkubraa RundownMom gunduz uyumadigi icin geceye yorgun giruyor ve sık sık uyaniyor tek caresi uyku egitimi