RundownMom Aaa bu benim oğlan resmen.Valla sırtıma göğsüme kangru ile bağlamak,evde günde 10dk kadar hoppalaya koymak, bebek arabasına oturtup salon senin yatak odası benim gezip evi süpürmek, mama sandalyesine oturtup yemek yapmak gibi kendimce yöntemler bulmuştum.
Benim oğlan ilk dişi 6 aylıkken patladı.4. Ayda elini ağzına götürüyordu ve katlanarak huysuzluğu arttı.İlk diş zor patladı ve süreç öyle başladı.
Uyku konusu zaten 3 gün iyi olsa 1 gün fenaydı.Kolik ve gaz sorunu olduğundan ilk 5 ay, sonraki diş döneminin uykusuzluğuna alışkındım.
Yalnız çok çılgın saatlerde bebekler için olan rukyeler çok rahatlatmıştı.Evde habire dua ve sakinleştirici müzik ses açıyordum.