Ben de kayınpederimi kendi yediği dondurmadan bir parmak bebeğimin ağzına sürerken yakaladım 😃 o anda nasıl bir tepki verdiysem adam bir daha bebeğe bir şey vermek istediğinde önce bana soruyor verebilir miyim diye 😂 önce sert bi tepki verdim bilinçsizce, sonra açıklaması yaptım. 1 yaşına kadar şeker ve tuz tüketiminin böbrek sağlığı için ne kadar zararlı olduğunu, ileride böbrek hastalığı ya da şeker hastalığı yaşarsa bunun sorumlusunun biz olacağımızı, bunu göze almak istemediğimi, onun sağlığı için bir süre daha dikkat etmemiz gerektiğini güzelce anlattım. O da anladı çok şükür.