Deletedmom325 Öncelikle herkese iyi bayramlar diliyorum , 8 aylık bi oğlum var ne zaman kayınvalideme gitsek sürekli ona dondurma yedirme derdinde uyarsamda vazgecmiyo çok rahatsızım artık ne şekilde bundan vazgecrebilriim onu yardımcı olursanız sevinirim :(
Sum87 Deletedmom325 yani abartılmadıgı sürece yemesinde ne sakınca olabilir ki bilemedim havalar çok sıcak 😊🤷🏼♀️
Sevilayy_1 Deletedmom325 Dondurma yapay bişey içerisinde yoğun bi şekilde şeker var bu şekilde anlatmayı deneyin bide üstüne bebeğe çok sıcak bişey veriyoruzmuda çok soğuk dondurma vermeliyiz saçma yani
Derderin Deletedmom325 ben kızıma 7 aylıkken vermeye başlamıştım abartılmadığı sürece bence yedirilebilir 😊
Mom8 Sum87 1 yaşından önce süt yasak şeker zaten yasak. Meyveli yedirsen meyve yerine gia boyası kullanılıyor o da yasak. Bilmem anlatabildim mi
Deletedmom325 Sevilayy_1 yani bende anlayamıyorum şeker var içinde çikolata var bebeğe bi faydası yokki bunların tesekkür ederim yorumunuz için
Deletedmom325 Derderin Bugun bayram dolayısıyla gittik baya baya yedirdi kayınvalidem , benimde içm içimi yedi bide yediği dondurmayı vermezmi o bile mikrop hastalık sebebi :/
tosuncukannesi Deletedmom325 kendi yediği derken? Bildiğin kendi yediği yaladığı dondurmayı bebeğine mı verdi ? Lütfen yanlış anladığımı söyle
Deletedmom325 Ikrazumra19 çok alıngan ve sorun yaratabilen bi insan sert bi dille uyarsam eşimlede problem yasıcam hepten huzurum iyice bozulucak doktorumuzla konusup verdirtmiyo falan dicem en son artık
Emin_e Deletedmom325 sert bir dille söylemelisiniz o sizin çocuğunuz nasil veriyor anlamiyorum zaten 1 yasina kadar seker verilmez ki dondurma da sekerli sonucta
Deletedmom325 Emin_e Kendiside şeker hastası bide , doktor yasakladı şekeri olabilirmiş dicem sert bi dille uyarsam ben haksız duruma düşücem ve o yine vazgecmicek
Aselhafsam Açıkca dile getirin verme diye. Benim kızda 8aylık ben yiyince ağzıma bakıyor diye tattırıyorum arada
Deletedmom325 Aselhafsam biz eşimle gizli yiyoruz istiyo oda görünce , ben kendi ağzımın değdiği şeyi bile çocuğuma vermezken kayınvalidemin yediği dondurmayı çocuğun ağzına sokması hiç hoşuma gitmiyo inanın bişey desem olmuyo demesem olmuyo
Ates_mami Deletedmom325 siz vermeyin dediginizde veriyorlarsa demekki sizi ciddiye almıyorlar. Hiçbir besleyiciligi yok. Hatta içindeki karregenanı araştırın siz bile yemezsiniz. 2 oğlum var büyügü 3,5 yaşında. Küçüğe hiç büyüğe çok zorda kaldıgımızda dışarda gördüğünde verdik. Sayılıdır. Olabildiğince geç başlayıp uzak tutmaya çalışıyorum. Yogurt la meyveyi blender yapıp dondurup dondurma diye onu veriyorum.