Cakos kesinlikle :) icinde bulundugum durumu o kadar guzel anlayip yorumlamissinizki tesekkur ederim :) neticede evin gelinisiniz ne kadar kizim gibisin densede , e biraz problemli bi kayinvalideniz de varsa tepki gostermek ters tepebiliyo , dediginiz gibi esime biraktim en sagliklisi bu galiba oda doktor yasakladi diyelim kucuk yalanlar soyleyelim diyo :) insallah ise yarar :)