Gizemela Ben ilk defa duydum böyle bişey arkadaşlar kimler alabiliyor bu parayı ve nasıl başvuru yapılıyor?
Singlemom SercanAsaf_17 içimden geçenleri yazmışsınız 3.ye aldım diyo yaa şaka gibi bütün sülale fakirlikten ölüyolar heralde hep beraber almışlar kaç parasıyla yardım yaptı çok Merak ettim
bluem nisanda basvrdum daha 1 kurus almadim ne ye gore nasil veriyorlar anlamadim 😲 ustumuze bir kuru arsa var 1 donum baska bsey yok onun icin vermiyorlarmis degsik
AybarsMomy bluem ay bizde o kuru arsa da yok😂 evde yok eşim asgari ücretli görünüyor. Bi arabamız var ticari araç ondan mı nedir gelen para falan yok hala başvuru aşamasında diyormuş eşim başvurmuş.
Ceydakoruc bluem arabam evim takım üstümüze kayıtlı hiç bir şeyimiz yok, aksine kredim borcum kiram ve 6 aylık kızım var. Eşim asgari ücretle çalışıyo kaç kez başvuru yaptık hiç bir sonuç yok🤷🏻♀️ ve teee nisanda başvurduk mayısta yine başvurduk..
SercanAsaf_17 Edaemekli senden daha mağdur insanlar var dısarda ebınde bırgun dısında yiyeceğin varaa sana haram kılınıyor sen daha ıkıncıyı alma derdıne onlar bizim paralarımız obyuzden baname olamaz bu kadar ac gozlu doyumsuz r olmayın
Balkiz SercanAsaf_17 kimsenin evinde ne yaşadığını bilemezsin. Cevremde o kadar insan var ki tıkır tıkır maaşını alıp her borcunu yatıran fakat pandemi döneminde her şeyi tepetaklak olan. Kimseyi yargılamayın. Bu para ihtiyacı olana gidiyor zaten. Bebeğine bez mama alamıyor belki bayram üstü günaha girmeyin. Şimdiden iyi bayramlar
Edaemekli SercanAsaf_17 kimsenin ne yaşadığını bilemezsiniz uslubunuza dikkat edin terbiyesizliğin lüzumu yok eşim 2000 lira maaş ile çalışıyor herkesin ihtiyacı var anladiniz mi
Edaemekli SercanAsaf_17 doyumsuzlultan kastınız ne doyumsuz olan sizsiniz baksanıza bizim paralarimiz diyorsunuz
annesisever3kuzuyu SercanAsaf_17 ay buds yenı cıktı benım param mıs devlete vergı mukellefıysenız ne guzel ama genelı yesıl kartlı ama bnm paramla dıe konusanlar okuyor bu tarz konusanlar yan komsum calısmıyor ılkınde aldı ıkıncını de keske alsaydı bayramlık ıhtıyacını gıderırdı ne kadar bos konusmussjnuz ınsanlar neler yasıyor bılıyor musunuz neler cekıyor cçcocuguna bır corsp alamamıs ınsanlar var ılkını aldı dıe ıkıncıyı almasın mı ne hakla soyluyorsunuz bunu ınsankarın kalbını kırma haddını sıze kım verdı doyımsuz ac gozlu deme hakkını kımden aldınız…
aselnur34 TalentedMom Aslisal MinnakAsel 4441788 arayın 15 dk sürüyor bağlanmak akşamm beş buçuk da bitiyor mesayi
Aslisal aselnur34 ay bende almıştım hafta sonu veya Çarşamba aciliyo başka nasıl öğrenebilirim acaba daha önce ama gelmişti halbiki
SercanAsaf_17 Edaemekli aeıfe arife ugrasmayın ıkıncıyı almak ıcın can atam sizsiniz ben degil sadece ben bı kerw aldım ama benden durumu kotı olan varsa ınsallah o alır demwk yerine bıdaha alırmıyıza dusmusuun yazık senın vicdanına sukur benım esimde öle calısıyo ama almam elhamdülillah der susarım
MinnakAsel aselnur34 e devletten gozukurmu bende basvurusuz alanlardanim ilk etapta aldım ama herhangi bi mesaj gelmedi
Edaemekli SercanAsaf_17 peki beden bizim paralarimiz diyorsun? Benim vicdanım çok rahat kafani yorma sen
isranuroz SercanAsaf_17 ne boş yaptın ya şükründe sana kalsın eleştirinde sanane Kadından sen kimsin ki kadını yargılıyorsun sabır ya
Fatma8791 SercanAsaf_17 sanane seni ilgilendiriyor mu ben 3 aydır annemlerde oğlumla birlikte kalıyorum. Eşim berber kalfası pandemi yüzümden tepe taklak olduk evi geçindiremediği için annemlerdeyim. Bunu sana açıklamak zorunda değilim. Ama utan die yazıyorum. İnsanların durumlarını bilmeden ağzını kapatmayan insanlardan sadece birisin. Bence artık sus. Seni ilgendirmeyen konular hakkında yorum yapma. Kimin neyi istediği ne aldığı seni ilgilendirmez.