aselnur34 Hanımlar pandemiden yardım alan bir daha alıyor haberiniz olsun geneline tekrardan yattı para
aselnur34 aselnur34 ben annem teyzem daha bir çok insan aldı paranız kalmasın devlet haber vermiyor çoğu kişiye
Edaemekli aselnur34 ya ben almıştım pandemiden birdaha mi yatıyor insalah yatar ihtiyacımızı gideririz
esra1106 aselnur34 onun sonucunu ben e devlette göremiyorum baktığımda başvuru aşamasında diyo kaç aydır nerden öğrenebilirim baska
Deletedmom335 aselnur34 anneme eve göndermişlerdi daha once e devlette gorunuyor mu? Acaba başvuru yapmamıştı annem
aselnur34 Merveunal onu bilmiyorum da ilk pandemi alanlara bir daha yatmış ve üçüncü faz a başvuru yapanların çoğu diyebilirim
Mircan Merveunal hesabına bak canım ablama mesaj falan gelmedi şans eseri baktı hesabına oda şaşırdı beni aradı para yatmış diye
aselnur34 Ballilokmam 444 1 788 arayın ve biz bize kampanyası adıma yardım yatmış mı diye sorun söylüyorlar bağlanmak 15 dk sürüyor bilginize
GramPozitifBakteri aselnur34 3.faz açıklanmış mı ben pek anlamadım ama açıklandıysa bize çıkmamış sanırım
aselnur34 esra1106 4441788 bu numarayı arayıp öğrenebilirsiniz ama bağlanmak 15 dk sürüyor bilginize 🌹
aselnur34 Larinaz ikinci kez herkese yatırılmıyor ama bazı ları aldı belki yatmıştır 4441788 arayın 15 dk sürüyor bilginize 🌹
Ozlemm35 2 mayısta başvuru yaptık hala başvuru süreçte diyor, ben anlamadım bu işi vallaha :) 2. Kez yatanlar güle güle harcasınlar
Hulyaaydn57 Ozlemm35 bana 2. Kez yattı basvuru yapmdm ama ptt den bugun bir mesaj geldi biz bize yeteriZ fln diye gidp baktk cekp geldik esimle
MinnakAsel aselnur34 e devletten gozukurmu bende basvurusuz alanlardanim ilk etapta aldım ama herhangi bi mesaj gelmedi
Zeynep-hazar aselnur34 bugün eşime mesaj gelmişti paranız yatırıldı vizbize kampanyasından acaba ben ye mı yatirmislar