Mariam şimdi PTT’yi aradım. Yaklaşık 32 dk sürdü bağlanmam 😒 nakit yardımı bulunmamaktadır dedi. Dediğiniz gibi hani ihtiyaç sahiplerine verilecekti maşallah evleri arabaları arsaları olanlar 2. Kez alıyor ve ben alamıyorum. Ev kira eşimde o pandemi döneminde 3 ay çalışmadı. Asgari ücret alıyor eşim ama bize verilmiyor. Nerde bu adalet ??? Belki benden daha kötü durumda olanlar var onlara lafım yok ama evi arabası olupta yardım için başvuru yapanlara pes diyorum. Bıraksaydınız da geçinemeyenler alsaydı yardımı… hadi ben kendimi de geçtim. Bende durumu daha kötü olanlar da var. Mesela bi tanıdığım var. Etraftan yardımla geçiniyor. Çocuğunun giysisini bezini mamasını hep yardımla alıyor. Ona bile çıkmamış. Neden? Gözü hala doymayanlar yüzünden … Gerçekten çok sinirliyim ya gözünüz doysun azcık……..