Mrymbas Bizde 14 aralık dogumluyuz 👼💙ve aşırı gaz sorunumuz var siz nasıl çözüm buluyorsunuz sevgili anneler 🤔
Defneduru Mrymbas ben Nurse harvey şurup aldım aşırı aşırısı işe yaradı bende bi deneyin isterseniz sizde ben çok memnun kaldım
FerideguL Mrymbas doktora görürdüm relactaz diye damla verdi bizde 14 aralık kızım aşırı gazi vardı karnı tas gibiydi hatta bu damla iyi geldi şimdi arada sıkıntı olursa da biogai veriyorum daha iyi uyuyor en azından
Betulummmm Kumsaati bizde 1 aralık bizde bursadayiz. Doğumu nerde yaptınız. Bu arada gaz sorunumuz var bizimde
Defneduru Kumsaati bende bide evde oturma stresi iyice mahvetti sütüm bile azaldı bu yüzden çünkü 37 haftama kadar çalıştım hep o yüzden evde oturmak psikolojimi bozdu birde kaynanamla aynı evde yaşıyorum onun stresi ayrı bide günler hiç geçmiyor o yüzden
Mrymbas Defneduru ben kullandım nurse harveys ama surup olarak değil damla olarak bize bi fayda sağlamadı dün oğlum artık çok ağlayınca doktora başvurduk oda sam simpleks damla ve biogaia verdi inşallah onlar ose yarar 😌🤲
Bereninannesi Defneduru bız o markanın damlasını kullanıyoruz ama tamamıyle rahatlamıyor sızın gece uykularınız nasıl brbekte ıkınma huzursuzluk ağlama oluyormu
Mrymbas Defneduru bakalım bi bunları deneyelimde olmadı surup da denicem sen şurubu ac tok nasıl kullanıyorsun canım