Kumsaati Akifmussaa hiç bilmiyorum biz hastaneden çıkarken randevularımız alınmış randevu tarihlerini gösteren kart vermişlerdi .
DefneErcis Suespodu hiç mama vermedim anne sütü sadece 😍 uyuduğu zaman kaldıramıyorum uyanmıyor ne yaptıysam 😂 uyanınca emzirebiliyorum ancak 🙈 ama beslenmemiz çok iyi 15 günde 1 kilo alıyor
Defneduru Kumsaati evet kızım var benim de ama sanki bana zaman hiç geçmedi gibi haftaya kalça filmi ve ilk aşımız var en korktuklarım 😢
Kumsaati Defneduru biz hasta olduk :( abimiz var birde bizim onun bitmek bilmeyen kıskançlıkları yüzünden zaman nasıl geçti ben anlamadım.zaten biraz eke avuca gelsin istiyorum oyuncak bebek gibi çocuk abi sürekli kucakta taşımak istiyor .
DefneDuygu Bittersweet ya bızde oyleydık sımdı yavas yavas degıstırıyo ınsallah en sonunda gece uyuması gerektıgını anlayacak😂😂
Nscaslan34 Aytac 3330 doğdu 3050 ile hastaneden çıktık 7.gün 3090 15.gün 3500 1.ay kontrolde 4500 😊 52 cm den 55 cm oldu Oglusum dün de sunnet olduk bakalım iştahında değişen bisey yok şimdilik
Aytac Nscaslan34 masallah. ALLAH nazarlardan korusun. Benimki 2.700 dogdu 52 sm. Simdi 4kilo 41gunluk
Defneduru Kumsaati bende bide evde oturma stresi iyice mahvetti sütüm bile azaldı bu yüzden çünkü 37 haftama kadar çalıştım hep o yüzden evde oturmak psikolojimi bozdu birde kaynanamla aynı evde yaşıyorum onun stresi ayrı bide günler hiç geçmiyor o yüzden
HilalElvinEbrar Krm bizde 18 aralık 3.150 gr doğduk 40+2 de sürekli emziriyırum gece gündüz hastanede iki kere mama verdiler ama eve geldikten sonra sütüm iyice gelmeye başlayınca vermedim çok gazlı bi bebek gaz ilacı kullanıyorum iki gündür
Krm HilalElvinEbrar ya aynı gün dogurmusuz 😉 bizimki 3850 doğdu. 40+6 haftalık. Tam bı meme bağımlısı hiç durmadan emmek istiyor. Mama vermemiz gerekmedi çok şükür. Seninki iyi toparlamış canım mamadan sonra bazı bebekler meme almıyor mama verince şükür toplamissiniz. Gazını çıkarıyor sancı yapmadan şükür ki. Ayaklarına masaj yap bol bol onu yapınca alttan üstten gazı çıkıyor hemen.