Selma42 doğduktan sonra ödem gidiyor biz 3420 doğduk hastane çıkış kilomuz 3270 ilk hafta kontrolde Doğum kilosunda olmaması normalmiş kilo kaybetmesi beklenir demişti doktor ama 12.Gunde Doğum kilosundan en az 100 gr fazla olması beklenirmiş bebeğin .biz 3440 çıkınca sarılık değerimizde 15 ti mama takviyesi yapalım dedi doktor gunde 90 cc vermeye başladık