Selin648 ben ikizlerime hipp combiotic kullandım 5 ay. Gerçekten doyurucu ve asla gaz sorunu olmadı. İlla ki bazı bebeklere gaz yapıyordur ama genele bakınca bu mamadan memnun olmayan kişi sayısı çok çok azdır. Şimdi 2 aydır Aptamil kullanıyoruz, hipp fiyatı aşırı artınca malum ikizler bir de , mama değiştik. Buna da alıştılar. Aptamilden de memnunum.