53 günlüğüz doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyoruz, hiçbir yan etkisi olmadı kızıma içinde probiyotik olduğu için gaz ve kaka yapmasınada yardımcı oluyor. Geçen haftalarda markette hipp bulamadığımız için sma optipro almıştık bebeğimin kakasını yeşil ve kabız yaptı, iki gün boyunca gurul gurul büyük insan gibi sesler geldi bağırsaklarından çocuk gaz çıkaramadığı için çatlıcak sandım. Hemen değiştirdik mamayı. Mamaların etkileri bebekten bebeğe çok değişiyor, çevremde sma dan memnun olanda çok var. Hipp evime sokmam diyende. Hepsi sağlıkla büyüsünler❤️