Ozlem-mira Kesinlikle haklısınız bende en çok en güzel anlarimizi kaçırdığımız üzülüyorum.Saydiklarinizim hepsinibtek tek uyguluyorum bende bugün şükür aksama doğru daha sakinleşti belki mama değişimi belki yeni biberona geçtim onun faydası vardır,elektrik süpürgesi bizde de ise yarıyor supurgemiz sürekli ortada bu yüzden 😂 Benim ikiz bebegim olduğu için gün içinde birinin bitse diğerinin krizi başlıyor o yüzden biraz daha yorucu oluyor bizim için.Elma yagi konusunda bende karin ve ayak bölgesine masaj uyguladım ama bir bebeğinde tahrişe yol açtı şimdi onu da kullanamıyorum.Bakalim tek çare büyümelerini beklemek biraz daha sürecek gibi