Polio Türkiye’de ki çoğu sağlık çalışanının insan olduğuna inanmiyorum legal kasaplar zevk aldiklarina yemin bile edebilirim psikolojik açıdan ayrı fiziksel ayrı bilerek can yakiyorlar. İnsanlara para gözüyle bakıyorlar. yeni oldu başhekim muayene ederken alet edavatini duvara firlatiyor bagirmaya azarlamaya basliyor ister inan ister inanma titreyerek özür dileyerek ne oldu niye boyle diyorum şizofreni olduguna en son kanaat getirdim ve alakasiz sekilde anneligimi sorguluyor kulak burun boğaz doktoru?! güya ama insan bile değil gözümüzde. İfşa ediyorum Özel Çamlıca Erdem hastanesi Ali Rahimi isimli şahıs. uzak durun. her yere şikayet ettik. Doktorlar kendilerini Tanrı sanmasinlar stajerler bile sanarken gerci.