Canliva filtrelikahve pandemi sürecinde hepsi milletimizin yanındaydı amenna hakları büyük ama bu demek değil ki çocuklara yaşlılara bu tarz hareketler sonuna kadar devam
Esti Canliva arkadaslar ben de bir saglikciyim anestezi teknikeriyim ve her seyden once bir anneyim 4aylik oglum var surekli kan aldiriyorum tahlil icin sıkıntılarımız var bzm de. Demek istedigim anne olarak sizi anliyorum ama yazdiklarinizi okuyunca pencerenin hep bir tarafindan baktiginizi düşünüyorum. Oncelikle elini kolunu cekebilen bir bebekten kan almak kolay degil alan aliyor diye bir sey diyorsunuz bazen damarın icinde bile olsan kan gelmeyebiliyor soguktan korkmaktan kan cekilebiliyor ve gelmiyor bunu siz bilemezsiniz. Ayrica bir bebegin koluna eriskindeki gbi turnike uygulamasi yapilmadigi icin elle skmak yeterli oldugu icin turnike uygulamasi elle yapilir ve bayagi skmak gerekir yoksa damarda olsan bile gelmez kan. Yapanların tirnaklarini bizzat gecirdiklerini düşünmüyorum kimse minicik bir bebege bunu kasitli bir sekilde yapmaz ama ozellikle ailenin yaninda cocuktan 1 defada alinamayan kanlar kiside büyük stres olusturur kasitla tirnak gecirildigini sanmiyorum. Mesela biz hastalar uyanirken nefes alabilsin diye çenesini kavrayip ileri iteriz ameliyat bittiginde ve cenede tirnak izleri olusabiliyor bazen ama bu kasıtlı bisey oldugu icin yapilmiyor. O an belki gercekten bastirmasi gerektigi icin bastirmistir. Buradaki asıl problemi kimse algilayamamis. BIR SAGLIK PERSONELININ TIRNAKLARININ UZUN OLMAMASI GEREKİR. ozellikle boyle bebeklerin onune cok geldigi bir bransta isen asla uzun olmamasi gerekir zaten ciltleri cok hassas. Hem hijyen icin gerekli hem de boyle durumlarin onune gecebilmek icin. Kısa olan tirnak da eldivenin uzerinden zaten cilde gecmez. Bu arada bir dipnot saglikci olarak saglik sektorundeki her kusuru ben de SABIME bildiriyorum ki bu sektör daha ciddiyet ve hassasiyet gereken bir yer oldugu için yanlis bir uygulama varsa önüne gecilebilsin diye fakat SABIM pandemi surecinde yalnızca covid ile alakali şikayet alıyor ve diger sorunlarla ilgilenmiyormus bunu da son aradigimda soylemislerdi bilginiz olsun bu konuda da. Rabbim tum kuzucuklarimiza sifa versin de keske hc gtmek zorunda kalmasak hastanelere gittigimzde de is ahlakini benimsemis insanlari cikarsin karsimiza insallah
Ipegim Canliva ne münasebet ya hiç öyle bir şey yaşamadk zaten burada istanbul da dokunmıyorlar annesi sen yap diyorlar ve bekliyorlar özellikle bebekse çok özen gösteriyorlar oynatıyorlar
Canliva Ipegim Kayseri’ye bı gelin zıkkım özeller de bakmadılar bebek diye asla yaptığım iş değildir fakülte Hastanesi’ne götürmek zaten defalarca benzer olaylar yaşanmış bir hastane ama el mecbur gittik ve sonuç 🤦🏼♀️
Canliva [silindi] onların hakları varsa bizimde haklarımız var ah adını bilsem bilsem de bende bıifsa etsem her yerde böylelerini değil şikayet etmek biz annelerin eline versinler bak neler yapıyoruz o bagirmasini ses tellerini icine geri sokarım
Sevdasoylu Canliva benimde başıma gelmişti 2 aylıkken oğlumun heryerini mos mor etmişlerdi kan alıcaz diye. Bende o sinirle aldım oğlumu ellerinde başka hastaneye gittim. Bazı doktorlar ve hemşireler özellikle devlette çalışanlar kendilerini dokunulmaz zannediyor. Bence şikayet etmelisiniz ki birdaha yapmasın.
Sahiniimm38 Canliva kayserideki hangi hastanede oldu bu aşağılık uygulama aceba bende kayseriliyim de merak ettim oraya götürmeliyim çocuklarımızı ALLAHIM yardımcınız olsun inşallah adelet yerini bulur.
Sahiniimm38 Canliva en tiksindiğim yerlerden biridir , ve hic güzel anılmaz nedense sebebi de bu gibi olaylar sanırım. Eden etmedigini bulmadan ölmezmiş ALLAH büyük . ALLAH yardımcınız olsun.🌸
NurR Canliva Allahın belalarına işlerini düzgün yapsın diye çocuklarımızın canını acıtmasın diye yalvarmamız gerekiyor çünkü. Sonuna kadar gidin vicdansız pislikler bebek ya bebek ne siniriniz varda çıkardınız. Başhekime şikayet ettiniz mi
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Canliva Allah belasını versin, yaoamıyorsan defol git. Kimse zorla yaptırmıyor işi pislik! Ne demek tırnaklarını geçirdi ya, elinden onu çekti falan bende bir tırnaklarımı geçireyim bakalım ona nasıl oluyormuş! Git şikayet et, hemen!
Canliva AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ettim hemde her yere burda hani onları savunanlar varya kendi başhekimliği kamera kayıtlarını izleyip bizi haklı buldular ve islem başlattılar kazanacağız başka yavruların canını yakamayacaklar
aybukemom Canliva valla geçen kan aldırdık bi abi aldı okadar ilgiliydiki kızıma şakalar yapmalar vs bende ağladım tabi kızım ağlarken üzülme annesi falan diyor bide ben tuttum kolunu oda elinden aldı kanı hemen .tecrübeli insan şak diye buluyor ucuz olsun diye yeni yetmeleri çalıştırırsa özel böyle olur .
Canliva aybukemom ahhh ahhh bizimde hastanemizde öyle ilgileniyorlar özelde burası devlet hastanesi gitmez olaydim
OzlemAlisa Canliva oncelikle cok gecmis olsun. Evet bebeklerden kan almak zor oluyor ama tırnak geçirircesine sıkılır mi yavrunun kolu ya 🤦♀️ sizden yardim isteselerdi? O hızla cektiklerinde hadi damar çatlasaydı. Darp raporunuzda var bence ustune gidin en azindan baska bebekleri korumus olursunuz🙏 bidaha 3 kez dusunurler
Annesirintugceuzun Canliva Şikayetçi olun. Dava açılacaktır. Davaya katılma talebinde bulunursanız Siz de ayrıca tazminat davası açabilirsiniz dedi eşim. 👌
Canliva Annesirintugceuzun coook teşekkürler maddi manevi tazminat ve hakkında soruşturma talebinde bulunacağım hastanesi zaten soruşturma başlattı