Hanımlar merhaba kızımın ateşi bugün çok yüksekti mecburen acile gitmek zorunda kaldık orda ateşi düşük çıktı buna rağmen doktor kan idrar falan istedi kan almadaki kızlar ikisi birden koluna bastırmaya başladı tabi bu sırada yavrum nasıl ağlıyor bu kadar uzun mu sürüyor herkesin ki diye sorduğumuzda o hemşire kızımın elindeki intraketi birden çekti çocuğumun bide ona aglmaya başladı haliyle seslerimiz yükseldi başka bı hastanenin aciline geldik hemen bu sırada ateşi 37.7 bı baktık damar yolu açtıkları elinde kan izi orda kan alan vicdansız tırnaklarını geçirmiş 4 aylık bebeğe tırnağını geçirmiş hemen darp raporu aldık bu hastanede aranızda avukat bı tanıdığı olan varmı acaba sonuç ne olur kızımın acısını almak istiyorum sonuna kadar da gidicem