Valla yıl olmuş 2020.artık herkes gidiyor. Agdaya dayanan lazere hayde hayde dayanır. Ve hemen hemen agda parası kadar veriliyor. Buz lazerde çok iyi sonuç alanı duymadım ama nokta atışlı lazer çok iyi.mesela ilk Seans gidiyosun cımbızla tek tek çekilmiş gibi Bi acı düşün. Beş dakika sonra uyuşuyor ve hissetmiyorsun tıpkı ağdadaki gibi. Ama iyi yanı şu, her seansta acı azalıyo.çünkü kıl kökü de yandğı için dökülüyor. Kıl azaldıkça agrısı azalıyor. Son seanslara dogru hiç hissetmiyorsun bile. Bu da iyi bişey demekki kıl kalmamış demek. İstersen iki seans özel bölgeye git, banyoda o kılların iki seansta bile döküldüğünü görünce koşa koşa tüm vucut yaptırmaya gidersin valla. Zaten kalın kılları lazer çok daha iyi görüyor. Ha bide ilk Bi kaç seans eczaneden emla krem alıp sürersen özel bölgeye. Uyuşturdugu için acı olmuyor. Şuan bekarlar bile gidiyo valla. Evlenmeden önce büyük rahatlık. Ben bekarken gittim çok rahatım. Uzak olmasa Bi kaç seans daha giderim yani.