Esrabsrn ben her türlü lazeri denemiş biri olarak söylüyorum kesinlikle ama kesinlikle gitmen gereken tek bir lazer var o da alexander candela diğerlerine verdiğin para çöp şöyle ki buz lazer de dahil diğer lazerler tüylerini bitirir ama bu çok uzun bir zaman alır öyle 7-8 seansta asla bitmez candela çok acılı ama bir o kadar da etkili ben doğumdan sonra 7 ay yaptırmadım ona rağmen çok az çıkmıştı tüylerim belli bile olmuyordu yengem yeğenim beni gördükten sonra gittikleri lazeri iptal edip candelaya başladılar bence o acıya değer şu an tek tük tüyüm var o yüzden artık hiç acımıyor çok rahatım Şu an iyi ki o acıya katlanmışım diyorum zaten hiçbir güzellik kolay elde edilmiyor siz insan doğurmuşsunuz bu ne ki 😀 ha bir de candela çok pahalı bir makina olduğu için her yerde bulunmaz ben istanbulda bulana kadar göbeğim çatlamıştı