Bende daha 2 gün önce seanslarıma devam etmeye basladım 3 seansıma gittim Ve okadar memnunum ki benim için büyük rahatlık oldu tüm bacak kol koltuk altına gidıyorum 3 seansda kurtuldum resmen kıllardan benim kide alexandray dı biraz acıyor ama dayanılmıcak öldüm bittim bi acı değil tabi sonucunu gördünüz anda zaten az daha fazla yapsa da hiç çıkmasa dersiniz 😂 ne kadar lazer olsada tek tük çıkıyor ama eskiye göre %10 bi çıkma oluyor onuda jiletle alıyorsunuz 2 dakkada ben çok memnunum buz lazer çok önermedi benim güzellik salonu kıl köküne en iyi şekilde işleyen alexandry mıs tabi ne kadar doğru ne kadR yanlıs bilemem 😂