As1ioz bende başvurdum daha yatmadı mayısta başvurdum eşimin arkadaşı ak parti binasında çalışıyor dedim yatırsınlar artık söylede dedim gülüyor karışıklık var yatana bidaha yatıyormuş diyor yatar bende bilmiyorum dedi eşimde nisanda başvurdu daha yatacak şans olsa saten nerdeeee