As1ioz Arasyigitinannesi pandemiyi aldm ben 1 2 ay once bu msj bugun geldi ve pandemi yazmıyor basks bsey sanırıöm
Arasyigitinannesi 1limonatamoms ayni mesaj banada gelmiş ama hesabıma yatan herhangi bir ücret yok ptt den mi alacağım acaba
1limonatamoms Fistiklokum48 ben hem pandemi hemde bu parayı aldım eşim askerde olduğu icin yatırmışlar ihtiyacı olanları belirleyip yatırıyorlarmış
Fistiklokum48 1limonatamoms olabilir canım ben daha önceki yardımı onaylandığı halde alamamıştım yatmamıştı o zannettim bunu
MinnakAsel 1limonatamoms hane yardımlarından gözükmesi lazım bende bugün çektim ama ziraatten e devletten görünüyordu benim
Aysel_bilge As1ioz benım ablamda geldi bugün mesaj zıraat hesabına yatmıştır daha önce gıttı bır kaç saat sonra atm ye yatmıştı
1limonatamoms MinnakAsel benim gözükmüyor sosyal yardım bölgelerine baktım hane yardımı mi yazacağım arama yerine
1limonatamoms As1ioz bu ne için yatırılmış anlamadım ama bayram harçlığı falan herhalde eşim askerde benim ihtiyacım vardı iyi geldi 🥳🥰
Nisa_derin12 PonciKom msj bana da gelmiş canm ama ziraat hesabım bloke olmultu PTT den mi çektiniz siz aynı bu msj geldi bana