Fistiklokum48 As1ioz bana da geldi para hesabıma yatmış , daha önce pandemi için başvuru yapmıştım böyle bir mesaj gelmişti ama yatmamıştı kaç ay sonra şimdi yatmış heralde o zaman yatmayan para şimdi yattı öyle düşündüm
1limonatamoms Fistiklokum48 ben hem pandemi hemde bu parayı aldım eşim askerde olduğu icin yatırmışlar ihtiyacı olanları belirleyip yatırıyorlarmış
Haticemree 2_kiz_annesi bende 4. 5. ayda yaptım ama hâla yok surec devam ediyor diyo şansimiza artk 🙏
Zumra0223 Birkizbirerkekannesi pandemi 3. Faz vardı en son ben o diye tahmin ettim bende başvurmuştum ama şans yokki bizde 🤷
Happiness87 Ne kadar doğru bilmiyorum ama facebookta uyarı yapmıslar. Pttden gelen mesajda Link varsa gelen linke sakın tıklamayın diye sanırım yeni bir dolandırıcılık şekli.
-Sunshine- meftun1anne Mayıs ayında bizede gelmişti 1000 tl de tekrar başvuru yaptınız mı öyle mi yattı acaba
Arasyigitinannesi meftun1anne hesabınızda görünüyor mu peki aynı mesaj bana da geldi bende aldim bu mesajı görünce şaşırdım
As1ioz Arasyigitinannesi pandemiyi aldm ben 1 2 ay once bu msj bugun geldi ve pandemi yazmıyor basks bsey sanırıöm
Alissss Vallaha şanslısınız ben de başvuru yaptım ama daha 1 kuruş alamadım. Yatsa bayram üzeri ne güzel olurdu
Sultan_21 '‘Biz bize yeteriz Türkiyem’' Kampanyasi ile Aile, Çalisma ve Sosyal Hizmetler Bakanliginca hanenize tahsis edilen 1.000 TL’niz banka hesabiniza yatirilmistir. B001