As1ioz Arasyigitinannesi benmde hesabımda para yok ya ptt bank olarak mesaj gelmiş ptt banka mı yatmış oluyo hiçbse anlamadım eger oleyse cekmek için 1 saatimiz var kapanacak 😂😂😂 bayram boyunca alamayız
Arasyigitinannesi As1ioz benim sisteme kayitli hesap eşimin üstüne olduğundan dolayı sistem isim farklılığından dolayı para girişini kabul etmemiş 🙄🙄🙄
Arasyigitinannesi As1ioz gittim oda banka hesabiniza yatmis görünüyor diyorlar bankaya gittim para girişi görünmüyor dediler napcam bilemedim bayram onu cok iyi gelecekti nasip degil galiba
As1ioz kullanici_adi_yok bu başka yardım pandemi ayrı bu biz bize yeteriz miş pandemi hesabıma yatmıstı sanırım bunu ptt den cekiyoruz
kullanici_adi_yok As1ioz bana mesaj yeni geldi bayramdan sonra giderr sorarim o zaman inşallah yatmıştır da alırım ihtiyacimiz vardi zaten cok sevineceğim ☺🤲
1limonatamoms Arasyigitinannesi PTT ana şubeyi arasan bi canim ordan şikayetinizi dile getirin yardımcı olurlar belki
Arasyigitinannesi 1limonatamoms sabahtan beri 20 yi geçti belki aradığımm çalmadan kapanıyor telefon hat düşmüyor
As1ioz PonciKom banka hesabın yoksa sallıyomarmı banka hesabına yatrdık diye 😁😁 ptt yı arıom açan yok muhtemelen yanlıslıkla attılar mesajı
PonciKom As1ioz banka hesabında hep karısıklık yok bakıosm bakıosunn yatmamıs ama yatırırlar oyle bısy geldıyse ama ptt direk alıyorsun yatmıs oluyor yani bekle senınde yatar herkese öyle bısy gelmıyor cunku