Suslupusluminigim öncelikle geçmiş olsun Allah şifa versin. Ben Doğum yaptıktan bir gün sonra oğlumun sarılık değeri 7 çıktı yatırmak istediler ama ben istemedim bol bol emziririm diye ama sütüm iki gün sonra geldi o sıra mama verdim sonra 5 günlükken doktora gittik sarılık değeri 24 çıktı acil yatırdılar iki gün yattık 10 a düştü ama her saat başı sütümü sağıp biberonla verdim küvezden çıkarmadan eğer değeri düşmeseydi kan değişimi yapacaktık dediler çok şükür düştü sonra 11 günlükken tekrar gittik 12 ye yükselmişti ama doktor bir sorun görmedi yanılmıyorsam 10 günü doldurduktan sonra pek sıkıntı olmuyor siz de bol bol emzirin ben arada şekerli su da verdim inşallah sizinki de tez zamanda düzelir Allah evlatlarımıza sağlık sıhhat versin🤲🏻